EN
Menu

نمایش خبر - آمار عملکرد

بهبود فرآیند اجرای احکام
1396/6/22 print

image
نظر به انتخاب بهبود فرآیند اجرای احکام ماده صد از سوی اداره کل تشکیلات و بهبود روش ها و حسب پیگیری ها و جلسات متعدد برگزار شده با معاونت شهرسازی و معماری، رئیس و کارشناسان اجرای احکام و نواحی هفتگانه فرآیند بهبود یافته پیشنهاد و اجراگردید.
نظر به انتخاب بهبود فرآیند اجرای احکام ماده صد از سوی اداره کل تشکیلات و بهبود روش ها و حسب پیگیری ها و جلسات متعدد برگزار شده با معاونت شهرسازی و معماری، رئیس و کارشناسان اجرای احکام و نواحی هفتگانه فرآیند بهبود یافته پیشنهاد وحسب مساعدت شهردار محترم منطقه و معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری، مراتب به معاونت شهرسازی و معماری و نواحی هفت گانه ابلاغ گردید وموظف به بررسی و تکمیل اسناد پرونده اداره اجرای احکام در سامانه آرشیو الکترونیک و ارسال از طریق سامانه اتوماسیون اداری و نواحی نیز موظف به رسیدگی به درخواست های مرتبط از طریق سامانه های الکترونیکی موجود و عدم اخذ پرونده فیزیکی گردیدند. در همین راستا و حسب نامه اداره اجرای احکام اولین مرحله این بهبود در مورخ 96/06/15 اقدام و از طریق سامانه اتوماسیونی ارسال گردید.







به این خبر امتیاز دهید.rating
  نظرات