EN
Menu

کسب و کار

پرتال

اطلاعات تماس

  • واحد پرتال
  •  

    • ايجاد ، پياده سازي ، پشتيباني پرتال منطقه و اعمال سياست هاي اعلام شده از طرف سازمان
    • نظارت بر سطح دسترسي ، ايجاد ، حذف ، اضافه و تغيير شناسه ها و مديريت مجوزهاي دسترسي در پرتال با رعايت ضوابط امنيتي پس از تأييد مسئول مافوق بر اساس ضوابط
    • هدايت كاربران و كنترل مستمر بر عملكرد آن ها
    • كنترل و نظارت مداوم به منظور كمك به ارتقاء كيفي داده هايي كه توسط كاربران سيستم وارد مي شودو اطلاع رساني لازم درخصوص نحوه صحيح ورود داده ها
    • اظهار نظر فني در خصوص نياز هاي درخواستي كاربران
    • آموزش همكاران
    • اعلام مشكلات خارج از پشتيباني به مسئول مافوق
    • بروزآوري مداوم اطلاعات داخل پرتال

    با توجه به مصوبه نود و هشتمین جلسه شورای معاونان درخصوص وضعیت حضور شهرداری تهران و واحدهای تابعه آن در فضای مجازی اینترنت وتاریخچه پرتال منطقه با توجه به مصوبه نود و هشتمین جلسه شورای معاونان درخصوص وضعیت حضور شهرداری تهران و واحدهای تابعه آن در فضای مجازی اینترنت و بمنظور یکپارچه سازی اطلاعات و خدمات الکترونیک، در جهت ایجاد ارزش افزوده برای کاربران و فراهم ساختن امکان ارائه اطلاعات بخش های مختلف شهرداری به شهروندان ،شهرداری منطقه 20 نیز تصمیم بر آن گرفت در جهت تحقق این اهداف ،اولین ساب پرتال خود معرفی نموده و به ارائه اطلاعات وفعالیت های خود بپردازد. وب سایت شهرداری منطقه 20 با زحمات کارشناسان واحد سایت توانسته بود سهم به سزائی در ارتباط دوسویه با شهروندان تهرانی ایفا کند، مطالعات زیربنایی منطقه با کوشش فراوان پالایش شده و بروی سایت قرار گرفت، هم اکنون خدماتی افزون تر و پویا تر به روی ساب پورتال شهرداری منطقه 20 تهران در دسترس همه شهروندان قرار دارد.

    موفقیت ها: در هفتمین جشنواره ساب پرتال شهرداری تهران ، پرتال شهرداری منطقه 20 موفق به کسب رتبه دوم قابل تقدیرگردید

    مسئول ساب پرتال: حمید دانش پژوه